۰

برگزاری کارگاه و نشست آموزشی "کلیات و مهارت های تکریم ارباب رجوع" در استان زنجان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
برگزاری کارگاه و نشست آموزشی "کلیات و مهارت های تکریم ارباب رجوع" در استان زنجان
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دادگستری استان زنجان، در این کارگاه آموزشی قضات دادگستری استان، روسا و مدیران کل سازمان های تابعه، معاونین سازمان های تابعه، کارکنان اداری، کارکنان شوراهای حل اختلاف و کارکنان اداری سازمانهای تابعه قوه قضاییه شرکت کرده که با استقبال خوب همکاران مواجه شد. این کارگاه در راستای اجرای دستورالعمل تکریم ارباب رجوع و هماهنگی های بعمل آمده با معاونت فرهنگی قوه قضاییه مبنی بر برگزاری نشست های آموزشی اجرا شد.
در ابتدای این مراسم مقدمی معاون فرهنگی دادگستری استان بیان کرد: بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع از مباحث بسیار مهم در سازمانها و ادارات می باشد و اگر ارباب رجوع ادارات از محرومان جامعه باشند، اهمیت موضوع بیشتر مشخص می شود.
وی افزود: تکریم و گرامی داشتن مردم در تمامی ادیان و فرهنگ ها جایگاه والایی دارد و در اسلام نیز بر آن تأکید ویژه اي شده است. براي یک کارمند یا مدیر مسلمان، تکریم به ارباب رجوع نه بخاطر دستورالعمل و بخشنامه، بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی و دینی تلقی می شود و باعث خشنودي خداوند خواهد شد.
 
 

 
222
 
کد مطلب : ۴۰۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

پرسش و پاسخ
تفاوت شرکت مدنی و تجاری چیست؟
برتری شراکت نسبت به کسب و کاری که مالکیت فردی دارد دسترسی به منابعی است که می تواند پول، تخصص یا مهارت را در بر گیرد و معمولاً ...
حقوق متهم در مرحله تحقیقات مقدماتی کدام است؟
در روند دادرسی کیفری، هر دو طرف دعوی دارای حقوقی هستند که رعایت آنها از سوی قضات و مراجع انتظامی و نیز سایر وابستگان و مرتبطین ...
چه کسانی حق گرفتن شناسنامه برای نوزاد را دارند؟
بدون تردید شناسنامه هر شخصی تقریباً مرز بین بودن و نبودن و سند هویت وی و همچنین محل درج رسمی وقایع حقوقی تولد، مرگ، ازواج ...
منشورات