۰

برگزاری کارگاه و نشست آموزشی "کلیات و مهارت های تکریم ارباب رجوع" در استان زنجان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
برگزاری کارگاه و نشست آموزشی "کلیات و مهارت های تکریم ارباب رجوع" در استان زنجان
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دادگستری استان زنجان، در این کارگاه آموزشی قضات دادگستری استان، روسا و مدیران کل سازمان های تابعه، معاونین سازمان های تابعه، کارکنان اداری، کارکنان شوراهای حل اختلاف و کارکنان اداری سازمانهای تابعه قوه قضاییه شرکت کرده که با استقبال خوب همکاران مواجه شد. این کارگاه در راستای اجرای دستورالعمل تکریم ارباب رجوع و هماهنگی های بعمل آمده با معاونت فرهنگی قوه قضاییه مبنی بر برگزاری نشست های آموزشی اجرا شد.
در ابتدای این مراسم مقدمی معاون فرهنگی دادگستری استان بیان کرد: بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع از مباحث بسیار مهم در سازمانها و ادارات می باشد و اگر ارباب رجوع ادارات از محرومان جامعه باشند، اهمیت موضوع بیشتر مشخص می شود.
وی افزود: تکریم و گرامی داشتن مردم در تمامی ادیان و فرهنگ ها جایگاه والایی دارد و در اسلام نیز بر آن تأکید ویژه اي شده است. براي یک کارمند یا مدیر مسلمان، تکریم به ارباب رجوع نه بخاطر دستورالعمل و بخشنامه، بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی و دینی تلقی می شود و باعث خشنودي خداوند خواهد شد.
 
 

 
222
 
کد مطلب : ۴۰۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

پرسش و پاسخ
موارد کلی بطلان معاملات کدام است؟
بطلان وضعیتی حقوقی است که ضمانت اجرای تخلف از شرایط قانونی صحت و اعتبار عمل حقوقی است، که اثر قهقرایی آن موجب محرومیت طرفین ...
مجازات تبعی به چه معنایی است؟
منظور از مجازات تبعی عموماً محدود به محرومیت از حقوق اجتماعی است و نیاز به اجازه قاضی در حکم خود ندارد. بلکه این مجازات‌ها ...
آیا تغییر نام و نام خانوادگی امکان پذیر است؟
به موجب ماده 40 قانون ثبت احوال تغییر نام خانوادگی اشخاص منحصراً با تصویب سازمان ثبت احوال کشور خواهد بود.