۱

برگزاری دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع و تبیین اخلاق حرفه ای در مازندران

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲
برگزاری دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع و تبیین اخلاق حرفه ای در مازندران
به گزارش معاونت فرهنگی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی موسوی گفت: این دوره با همکاری منابع انسانی دادگستری استان در سال جاری برگزار شد و طول دوره نیز ۱۲ ساعت برای هر یک از شرکت کنندگان بود.
وی هدف از برگزاری  این دوره آموزشی را حفظ کرامت و جلب رضایت ارباب رجوع  دانست و افزود: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست.
معاون فرهنگی دادگستری کل استان مازندران ادامه داد: هر پست و منصبی در دین مقدس اسلام، در حکم مسئولیت، وظیفه و امانت است. پس کسانی که منصبی و مسئولیتی را در جامعه به عهده دارند، باید افرادی امانتدار و صالح باشند و هیچگاه از مسئولیت خود سوء استفاده ننموده و یا حقوق دیگران را ضایع نسازند و همیشه خشنودی خداوند و رضایت مردم را مدنظر داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: کارکنان دستگاه قضا باید از سعه صدر، حلم و بردباری، عطوفت و مهربانی و... برخوردار باشند تا بتوانند با ارباب رجوع برخورد توأم با احترام و عطوفت و به توقعات قانونی و شرعی شان توجه نمایند.
 
 
 
222
 
 
کد مطلب : ۳۷۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

پرسش و پاسخ
رسیدگی به دادخواست اعاده دادرسی چگونه انجام می شود؟
اعاده دادرسی، یکی از شیوه های فوق العاده اعتراض به رأی است که در کنار طرقی چون فرجام‎خواهی قرار دارد و بدین معناست که نتیجه ...
مراحل رسیدگی به موضوع نزاع در مراجع قضایی چگونه است؟
هنگام بروز هر ضرب و جرحی معمولاً پرونده های این چنینی پس از تنظیم گزارش نيروی انتظامي به دادسرای عمومی و انقلاب محل وقوع ...
پیامدهای حقوقی اقامتگاه کدام است؟
اقامتگاه به مکان معینی گفته می‌شود که فعالیت‌ها و امور شخص، اعم از سکونت و اداره امور وی در آن مکان متمرکز شده و به نوعی ...