۱

برگزاری دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع و تبیین اخلاق حرفه ای در مازندران

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲
برگزاری دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع و تبیین اخلاق حرفه ای در مازندران
به گزارش معاونت فرهنگی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی موسوی گفت: این دوره با همکاری منابع انسانی دادگستری استان در سال جاری برگزار شد و طول دوره نیز ۱۲ ساعت برای هر یک از شرکت کنندگان بود.
وی هدف از برگزاری  این دوره آموزشی را حفظ کرامت و جلب رضایت ارباب رجوع  دانست و افزود: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست.
معاون فرهنگی دادگستری کل استان مازندران ادامه داد: هر پست و منصبی در دین مقدس اسلام، در حکم مسئولیت، وظیفه و امانت است. پس کسانی که منصبی و مسئولیتی را در جامعه به عهده دارند، باید افرادی امانتدار و صالح باشند و هیچگاه از مسئولیت خود سوء استفاده ننموده و یا حقوق دیگران را ضایع نسازند و همیشه خشنودی خداوند و رضایت مردم را مدنظر داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: کارکنان دستگاه قضا باید از سعه صدر، حلم و بردباری، عطوفت و مهربانی و... برخوردار باشند تا بتوانند با ارباب رجوع برخورد توأم با احترام و عطوفت و به توقعات قانونی و شرعی شان توجه نمایند.
 
 
 
222
 
 
کد مطلب : ۳۷۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

پرسش و پاسخ
ویژگی های یک بیع نامه حقوقی چیست؟
مبایعه نامه، قراردادی است که طی آن بیع انجام شده و بیع به قراردادی اطلاق می شود که طبق آن مالی به دیگری فروخته می شود. در ...
دفاع مشروع به چه معنایی است؟
یکی از مهمترین حقوق طبیعی انسان، حق دفاع در مقابل تجاوز به جان، آزادی، عرض، ناموس و مال اوست. دین مبین اسلام به عنوان آیینی ...
عوامل مؤثر بر طلاق کدام است؟
بر کسی پوشیده نیست که صبر پیشگی، بردباری و خویشتن‌داری در روابط زناشویی، به زوجین این قابلیت را می‌دهد که بتوانند توانمندی‌هایشان ...